Fredag

Är så mysigt att ha Simon här. Skuttar omkring på små kärleksmoln känns det som. Oerhört jobbigt imorse när jag blev tvungen stiga upp o bege mig till jobbet medan Simon fick ligga kvar och sova. Och dagen hade ju kunnat få gå nåågot snabbare. Vi hade utvecklingsdag idag och det fanns många tillfällen där mina ögonlock hade svårt att hålla sig uppe. Blir lätt så när man bara ska sitta o lyssna.

Efter jobbet mötte jag upp Simon i centrum och inhandlade lite alko och mat. Bjöd Simon på min supersmarriga sallad. Nu är han iväg på ett secret mission. Jag är hemma och har sett Let's dance.

När han kommer hem så väntar kladdkaka. Ja faktiskt, jag tänker baka! Det var inte igår precis.


Salladen idag

Förresten så fick jag blommor av min chef idag. Himla gullig hon är :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Det gick ju att se, men jag kommer inte att se den igen. :(

2010-02-13 @ 14:17:42
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Vadå för secret missions? tror du man blir liiite nyfiken eller! Ha en bra kväll!

2010-02-13 @ 15:34:09
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0