Söndag

Nu har snart ännu en helg rullat förbi. En rätt så lugn och skön helg.

I fredags var jag på after work på Jernet med några från jobbet. Det var en tjej där som sjöng, men lite väl högt enligt mig för det gick knappt att höra sina bordsgrannar. Sen var jag nog lite väääl trött efter flera sena kvällar i rad och långa arbetsdagar, vilket nog kan vara anledningen att jag kände av vinglaset jag drack lite väl mycket. Nästan pinsamt mycket. Jobbigt när jag skulle gå förbi affären på väg hem och jag kände mig vinglig hela jag, halv 8 på kvällen. haha.
Väl hemma var det såklart Let's dance som gällde. Men pga min trötthet hann jag inte ens se programmet klart. Jag somnade i soffan och där sov jag heela natten. Och drömde bara mardrömmar. Vaknade på morgonen och upptäckte att jag gråtit i sömnen. Usch så jobbigt.

Igår blev en lugn förmiddag då jag inte gjorde mycket alls. På kvällen gick jag hem till Karin. Vi gjorde supergoda kycklingfajitas och såg Melodifestivalen. Rätt låtar gick vidare. Ola och Salem!

Idag ska jag försöka fortsätta min rensning av onödiga ting i lägenheten. Känns verkligen som en nödvändig grej att göra. Ska bli skönt att bli av med lite grejer.

Sen får jag hoppas att dagarna fram till torsdag går snabbt, för sen kommer Simon hit och då kan tiden gärna få gå jättesakta.

Sen undrar jag bara: Pia, Vickan och Denise, hur mår ni egentligen efter gårdagen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0