2010

Det finns så mycket möjligheter för detta år! Det är bara januari än så länge men redan så mycket inbokat. Allt från små till stora events.

Januari:

Lina flyttar på söndag så det lär väl bli fest och andra skojsigheter med henne i helgen. Trist bara att hon inte ska bo hos mig längre.

Februari:

3-4 mamma på besök
11-14 Simon här.
13:e Stockholm furniture fair-mässa

Mars:

7:e pappa fyller 60. Hela familjen kommer hit den helgen och det kommer firas rejält!

April:

Påsk: ev boende i Hemavan med hela Simons familj.
23-25 The Last Bounce. Föreställning i Globen
Ev resa till London med syrran för att hälsa på Julia. Beror lite på när hon kan ta emot oss osv.

Maj:

Ev resa till Paris eller annat ställe med Simon. Våran julklapp till varandra

Juni:

8:e Whitney Houston i Globen

Juli:

Semester!!
100-års fest. Jag 25 + Lina 25 + Viktor 25 + Nicke 25. Inbjudningar kommer :)

Augusti:

Jag fyller 25!



Sen var det tack och lov inte mycket mer planerat. Men det där räcker väl gott och väl, eller hur?
Förstår inte riktigt bara hur allt ska gå ihop, ekonomimässigt alltså.. Ingen shopping i år för fröken Burman. Kanske man borde skaffa sig ett extrajobb. :-S

Så då kan jag ju tipsa er som eventuellt tänker ge mig en 25-års present (mamma, pappa, Pia, karin, tommy) att något bidrag till nåt av mina event detta år inte är en helt tokig födelsedagspresent. Då hjälper ni ju till att göra mitt 25:e år till något utöver det vanliga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0