Helg

GLITTER & GLAMOUR

I fredags hade vi personalfest med temat Glitter o Glamour med mig och Lotta som värdinnor.



Här ska jordgubbschampagnen fram!



Det blev en väldigt trevlig kväll. Däremot slog fredagströttheten över för många av oss och det blev inte allt för sent. Jag tycker det var ett bra initiativ av mig och Lotta att fixa fest. Händer ju aldrig så det var verkligen dags om man säger så...

På lördagen steg jag upp halv 10 och kl 11 satte sig jag och Lina på tåget till Brevik och tog oss en promenad därifrån till Gåshaga. Ibland kan det kännas skönt att ta tåget eller bussen en bit när man ska ut och promenera så man slipper den tråkiga biten i början, den man ändå alltid går.

Tanken var att vi skulle hitta ett hus som ligger ute på hemnet för 23 miljoner. Men vi hittade det aldrig, hittade bara en massa andra lyxvillor. Ganska kul att kolla på.





På kvällen såg vi Robinson och sen "My sisters keeper". Jag har länge velat se den filmen så nu är det gjort. Och oj vad vi grät.

Ikväll ska jag på bio med Lina och Ronita. Vi ska se The Imaginarium of Dr Parnassus. Tror den kommer vara grym. Eller det bör den vara för både Heath Ledger, Johnny Depp och Jude Law är med och då kan det ju inte bli annat än bra. Det är Heath's sista film. Han dog under inspelningarna och sägs bli ersatt av dom två ovan nämnda.

Men innan bion är det städning som står på schemat, så det är väl bara att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken fin klänning Lotta hade!

Kul att ni styrde upp fest! :)

2010-01-17 @ 18:44:01
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0