Frostig promenad



Kom precis hem från en uppfriskande prommis med Karin. Vi har inte setts sen oktober så vi hade verkligen mycket att prata om. Hon har varit ute o rest och kom hem vid jul. Smått avis! :P Hade inte alls varit fel att resa bort under den mörkaste perioden på året.

Fortfarande så underbart vackert utomhus. Nästan så man vill stanna utomhus.



Imorgon ser jag fram emot personalfest. Äntligen! Har aldrig hänt sen jag började jobba på Nallen, och just därför såg jag och Lotta till att det skulle ske. Och imorgon blir det alltså av med temat Glitter och Glamour. Kommer bli jättekul får jag hoppas.

Jo förresten, om ett barn säger "du luktar som en lussebulle", ska man ta det positivt då? :P Jag tror det är lite positivt för dom flesta ungar gillar ju lussebullar. roligt var det iallafall.

Kommentarer
Postat av: jessica

Det finns inge mysigare:) usch jag är så kattsugen just nu! Men bor med en mindre kattsugen människa:(

2010-01-14 @ 22:11:24
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Du gör så fint maya! =) hoppas personalfesten blir grym! om inte annat får väl du o lotta röjja gärnet!=)) O me de där om lussebullelukt, så tror ja absolut det är positivt! lussebullar är ju smaskens!

2010-01-14 @ 22:11:28
Postat av: Ida

Man kan typ inte lukta godare än en lussebulle! Ha det så trevligt imorrn! kramen

2010-01-14 @ 22:36:38
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Ååååh, luktar du lussebulle! Så mumsigt. Skicka en lussekram på posten vettja! ;)



Fina bilder!



Glitter o glamour kändes som ett härligt tema. Vad ska du ha på dig?



Kram

2010-01-15 @ 10:51:20
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0