The Last Bounce

Godmorgon världen!

Som vanligt blev jag väckt prick halv 6 av Bosse som ville ha mat. Han är van att Lina kliver upp den tiden och ger honom så då är det självklart att han vill ha det så även på helgerna. Och han ger sig inte förrän jag stigit upp och gett honom det. Sen kan man gå och sova igen.
Halv 10 blev jag väckt igen, men det var ju rätt bra för då sover jag inte bort hela söndagen. Dessutom är det strålande sol ute så en promenad inom kort verkar väldigt lovande.

Börjar vara hög tid att boka biljetter till The Last Bounce. Det är Bounce's sista föreställning ever och den visas totalt 5 gånger. Dom kommer blanda nytt och gammalt. Lär vara grymt som vanligt.
Förra året var jag och såg Caution. Den var i ett stort rum och publiken var över hela golvet och dom dansade runt om, mitt i, ovanför och överallt. Man kände att man var med i själva föreställningen.



Här är en av danserna från Caution där dom dansar i taket ovanför publiken. Det va grymt! Fast såklart grymmast att uppleva det på plats.

Någon fler som ska gå och se deras sista föreställning?

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh så roligt! När är föreställningen? Det var ju sjukt bra när vi var där!

2010-01-24 @ 13:29:44
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linnea

Å gud så avundsjuk jag blir! Jag vill också se!!

2010-01-24 @ 16:28:40
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0