Tjock-TV

Åååh nej nu har jag suttit uppe för länge. Jag som var på väg i säng redan kl.22. Vad hände? Jo jag blev tipsad av att det var en Michael Jacksson-konsert på Svt1. Och den var ju bra givetvis. För er som inte sett This is it förresten, se den!

Hur som helst. Det jag egentligen skulle säga var att nu när jag skulle slå av tv:n började jag se mig om efter tv-dosan. Grejen är bara den att jag haaar ju ingen tv-dosa.. Då märkts det att jag nog varit borta för länge..

Borta bra, men hemma bäst? Eller? Tv-dosa eller icket tv-dosa? Äsch dags att sova tror jag bestämt. Snurrhöna!

Jobb imorn, tvätt på kvällen. Fest på lördag. Middag hos Lotta på söndag. Det va allt från mig. Ciao!



Ps. Jag har en tjock-TV! Till och med en tjockare och äldre än den på bilden. Väntar på att en smal-TV ska flytta in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0