Tulpanens dag



I fredags var det Tulpanens dag. Då fick jag dessa fina tulpaner av några kollegor som tack för festen vi anordnat. Det tycker jag var himla gulligt av dom. Vilken härlig färgklick i mitt kök. Tullisar är himla fina!

Dagens citat från dagis:

"Jag är kär i min skugga, för den följer alltid efter mig"

Med andra ord, han måste tycka rätt bra om sig själv.

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig. för jag har ett inte alltför roligt arbetspass imorgon. 7-19. öppnar dagis och så har vi möte på kvällen. Yippie! :-S fast äsch blir säkert bra...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag fick två superfina tulpanbuketter i lördags! Grymt fina!!

2010-01-18 @ 23:03:14
Postat av: Pia

Jag köpte och gav till matte på hans födelsedag, typ... hehe... men fint äre!

2010-01-18 @ 23:24:38
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

ps,

julia säger 2-5 april. vad tror du om det?

2010-01-18 @ 23:24:58
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0