Sommaren hittills

Sommaren 2010 har börjat bra! Här kommer många bilder och lite text.

Heeeeej Skellefteå!



Vinbrännboll, grillfest och Lanternanpremiär. Alltid i samma ordning.
  


Midsommar

Systrarna Burman på midsommardagen i Båtvik



Midsommarfest med ett gäng glada vänner. Självklart behövs det 4 grabbar för att klara av en grill medan vi tjejer står och sliter i köket med förrätt, efterrätt och alla tillbehör till köttet. :P


 

 


Midnattstravet

Jag och Simon blev bjudna på supergod middag hos Anders och Sara innan. Aldrig varit på travet tidigare år och det var ju fakiskt helt okej. Trevlig stämning!


 

Jag och Lina blev bjudna på gomiddag hemma hos den här sötnosen Theo och såklart hans lika söta mamma Theresia.


Åkte hem till Stockholm igen för en veckas jobb. Passade på att träffa Karin för en kvällspicknick. Vi fick besök av 7 motorcyklar på den lilla bryggan vi var på. Dom skulle fotas i solnedgången och höll då på minst 2 timmar för att få dom perfekta bilderna.
 

Fick semester och åkte tillbaka till norr. Då blev det utgång med bästa Vickan



Luleå

Jag och syrran åkte till Luleå för SHOPPING!!


Åt sushi innan vi åkte hem. Inte den bästa sushin kanske, men ändå okej.
 

Lycksele

Jag, mamma, syrran och mormor tog en heldagsutflykt till Lycksele för att träffa mormors 2 systrar. Mormor är den till vänster och kan ni tänka er att hon är 91 år?


Jag o Pia tog en promenad till dammen i Lycksele och fotade lite.
 

En annan dag blev det dags för sol och bad. Jag och Simon åkte ut till hans syster i Boviken. 


Här är Neil. Lillkillen som blivit stor och numera pratar för fullt
  



Festivaltorsdagen
 
Fest hos Madde o Joel. Blev inte många bilder tagna den kvällen märker jag.
  



Festivalfredagen
 
Systerfest på balkongen med roliga drinkar
  

inte helt oväntat att nåt sånt här skulle hända när det skålas lite väl mycket. Tur som var gick ögonskuggorna att rädda.
 



Festivallördagen

Fest hemma hos Liza o Fredde med massor av blandat roligt folk. Härlig väder och härlig stämning!
  
  



Ja det var den festivalen det. Gud så skönt det är att den är över.

Ursviken
Igår var jag hemma hos Vickan o Nicke och solade. Här ligger sötMalva på golvet och sprattlar.


Hon fick bada för första gången i sitt liv och det tyckte hon om



Det var många bilder det, och än är inte sommaren slut som tur var. Lär dyka upp fler bilder senare. Imorgon åker jag och Simon till Luleå och blir uppmötta av mamma o pappa med båten. Då bär det av till Klubbviken. Där har jag inte varit på många år. Ska bli kul! 

Kommentarer
Postat av: Linn

OJ vilket inlägg, kul!!



Hoppas ni får det mysigt i klubbviken, hälsa!!



Kram!

2010-07-14 @ 12:32:28
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag gillar bilden på de nerdrinkade ögonskuggorna. Den är grym! :D



Härligt inlägg. Fler sånna! :D



kramen

2010-07-15 @ 00:10:49
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Liza

vilka härliga bilder och vilken härlig sommar du verkar haft!!!!!!!!!!!!!!sköt om dig stumpan. kram kram

2010-08-10 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0