Kungabröllopet (och Babbsan)

Idag har jag varit inne i kaoset i stan. Var först på Gustav Adolfs torg och såg en del av bröllopet på storbildstv. Sen gick jag till Strandvägen för att försöka få se en glimt av Victoria och Daniel. Och det fick jag, om än på ganska långt håll.



Aningen suddig och dålig bild, men det är kronprinsessan och Daniel som sitter där i vagnen bakom polisen iallafall. Nästan helt omöjligt att komma fram bland folkmassorna.



Mötte Babbsan på vägen därifrån och kunde bara inte låta bli att ta en bild. Hon (han) var glittrig och fin från topp till tå med en lång rosa klänning. Jag kände mig något tråkig och väldigt väldigt liten bredvid henne.

Men alltså tänk ändå vilken otroligt fin dag dom fått Victoria och Daniel. Och regnet slapp dom dessutom, det blev ju riktigt fint väder. Och sen det finaste av allt, klänningen!! En sån vill jag med ha den dag jag gifter mig.

Nu ska jag försöka hitta mig nå käk och sen invänta Simpan som varit i Köping och spelat match. Sen kanske det blir en sväng in till stan igen.


Kommentarer
Postat av: Pipen

Du är ganska cool du som fått se både Kronprinsessan och BABBSAN! Speciellt babbsan :)

2010-06-20 @ 00:25:10
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag ska kopiera Victorias klänning om jag ska gifta mig någon dag!

2010-06-21 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0