Livstecken

Jo tack jag vet att jag varit kass vad gäller uppdatering. Men ibland äre bara så...

Förra inlägget handlade ju om att jag var så himla peppad och inget kunde stoppa mig osv. Tror ni inte att bara för att jag skrev så fick jag en jädrans huvudvärk i 2 dagar vilket jag ALDRIG brukar få. Så det blev med andra ord rätt lugnt på träningsfronten, men nu är jag igång igen. Har varit på ett combat-pass och gett mitt allt idag efter jobbet.

Tänkte väl uppdatera er lite snabbt om vad som hänt sen sist jag skrev:

I torsdags fick jag besök av ingen mindre än Lina. Vi åt tacos och såg Sex and the city-filmen..igen. :P Sen såg vi en apdålig film som vi båda somnade till.

I fredags var jag hemma hos Lotta. Tacos igen, haha. Och så såg vi Let's dance och Solsidan såklart!

I lördags var jag hemma hos den här såpbubbleblåsande tjejen för att fira att hon fyllt 25 år.



Camilla

Och det må jag säga var det roligaste jag gjort på länge. Vi hade så himla roligt allihop så vi skippade utgång och stannade hemma istället.

Camilla fick en hand i födelsedagspresent av Karin. Tanken är ju att man ska hänga smycken på den, men det va en riktigt rolig partypryl. Dessvärre råkade den ut för en olycka och har nu tappat alla sina fingrar.





Sen var det några av oss som under kvällens gång bytte hårfärg. Blonda blev brunetter och tvärtom.







Jag kände direkt efter jag blivit ljushårig att Oj, så mycket roligare blondiner har! :P

Resten av kvällen gick åt till att öva på Dirty Dancing-lyftet och att svimma från en stol. Ett under att inte något (förutom den röda handen) gick sönder den kvällen.

Jag orkade inte åka hem, så det slutade med att vi var 5 övernattande tjejer där. Som ett pyjamasparty.

Morgonen därpå begav vi oss till Bondegatan för en brunch. Dom hade frukostbuffé för bara 65 kr. Så jäkla värt! Som en hotellfrukost i princip. Dit tänker jag definitivt gå fler gånger.

På kvällen gick jag och Ronita på bio. Vi såg Shutter Island, vilket jag ångrade bittert när jag kom på vilken film det var, för det är ju en skräckis och såna vågar ju inte jag se ju. Speciellt inte på bio. Men då hade vi ju redan köpt biljetter så det gick ju inte att ångra sig. Och jag ångrar det inte så här i efterhand för den va ju bra. Och tur jag hade, för det satt en lång kille framför som täckte halva duken och det var rätt skönt att ha han ivägen då det blev alltför läskigt. :P

Kan säga som så att jag fick mardrömmar av den där filmen och det kommer dröja ett bra tag innan jag ser en skräckis igen.

Nej hörrni, dags att krypa ner under täcket. Hoppas jag slipper mardrömmar i natt. Tur iaf att Simon kommer hit på onsdag och stannar en hel vecka.

Kommentarer
Postat av: Ronita

hahaha kim ser inte klok ut!

2010-03-02 @ 09:52:31
URL: http://dancinprincess.wordpress.com
Postat av: Karin

Hihi..fiina bilder Maya! =) låter som du haft en kanonhelg iaf! hittade du nåt fint i lördags? kram

2010-03-02 @ 20:02:59
URL: http://karindahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0