Ont i skallen

Idag är jag hemma från jobbet med en extremt jobbig huvudvärk, konstig mage och nästan feber. Nu har jag haft denna huvudvärk i över ett dygn och den vägrar ge med sig.
När jag kom hem från jobbet igår la jag mig för att vila vilket resulterade i att jag somnade och sov tills Simon ringde o väckte mig vid 22. Sen gick jag och la mig på riktigt, men vaknade flera gången pga jätteont i magen + huvudvärken förstås. Imorse tänkte jag att jag kan ju stoppa i mig nån huvudvärkstablett och se om det blir bättre. Det blev det inte, så det fick bli att stanna hemma idag. Mest troligt imorgon med.

Åååh det är så tråkigt. Har inte gjort nånting idag för orken finns inte. Har sovit i stort sett hela dagen. Dumma huvudvärk försvinn!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ajaj då! inte kul med smärtor.. Jag har fortfarnade inte köpt nåttt batteri till stegräknaren.. var och kollade på maxi men dom hade inte, måste nog på nån typ av elektronik butik kanske?! Har du fått veta nått från mofab om uthyrninigen? Dom har inte skickat nått beslut till mig och det var ju längesen... blir lite orolig att det inte ska gå igenom, då kanske jag blir tvungen att flytta "hem" till lägenheten jag äger.. haha! men så illa ska de väl inte kunna gå, i värsta fall kanske jag måste skiva mig där... vet inte hur det funkar riktigt... Krya på dig iaf, så höres vi! Kram

2010-03-25 @ 17:23:23
Postat av: Lotta

Krya på dig vännen. Vi saknade dig på jobbet idag. Vila ordentligt i helgen så ses vi på måndag. Kramis

2010-03-26 @ 19:12:35
Postat av: Ida

Huvva, krya på dig tjejen!

2010-03-27 @ 13:41:15
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0