Uppsala

Jag har fått order av min mamma att jag måste uppdatera bloggen. Och ja det kan ju vara på tiden. Har egentligen massor att blogga om. FÖR MYCKET! så det gör det jobbigt att blogga för jag vet att det tar sån tid att få med allt. Men ju längre jag väntar desto mer blir det. Och det är ju det här som gör det så tråkigt. Vill inte känna det som ett måste att blogga. Måsten finns det nog av ändå i vardagen.

Så jag tänkte att jag börjar väl med att blogga om helgen som varit. En väldigt lugn helg, välbehövligt! Åkte till Uppsala för att hälsa på Lina. Så nu har vi båda fått prata av oss om livets bekymmer och icke-bekymmer, sådär som man måste få göra ibland. Sen har vi varit ute o promenerat för första gången utan jacka i år. Vilket toppenväder det var igår alltså! Till skillnad från idag då det helt plötsligt blev snöoväder. :-S Vi som hade tänkt ta en långpromenad idag. Men bara av att titta ut på lapphandskarna som öste ner från himlen fick en att bli deprimerad, så vi drog ner persiennerna och såg den supergulliga filmen Wall-e istället.

Nu är jag tillbaka i Stockholm. Här var det inte vitt på backen iaf, om än det klart är dåligt väder. Men det är väl bara att tacka för dom dagar vi fått med strålande sol.
Ikväll blir det lite städning och sen chill och sen sova. Imorgon jobb och föräldramöte.

Kontraster:


lördag


söndag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att du bloggat! Och självklart, bloggande ska inte vara ett måste, nej, det ska vara nåt man vill, längtar att göra. Så om det blir långt mellan varje bloggning(kan man säga så?) betyder det INTE att man måste skriva om allt som hänt mellan inläggen. Det blir ju bara hur jobbigt som helst isf. Men jag är säker på att många fler än jag är jätteglada att du är på g med bloggen. Kramar

2010-03-21 @ 19:13:37
Postat av: Pia

Ojojoj, I know the feeling!

Jag har också för mkt att blogga om. Vill ju visa massa bilder från sthlm osv.



Snart ska även jag ta tag i det!



Kul med Uppsala och livsdiskussioner. Good stuff!

kram

2010-03-21 @ 21:38:28
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0