Fila

Idag tog jag sällskap av Marika och den här lilla sötnosen Fila på vägen hem från jobbet. Vi gick förbi vattnet och lät henne få bada lite. Det tyckte hon var kul. Åtminstone fram tills hon blev bortjagad av en stor svan och vi blev tvungna gå vidare.





Snart ska jag ut och promenera igen, fast med Sara Wernersson som precis flyttat till ön. Det blir min tredje prommis för idag. Ojdå, kanske inte helt nödvändigt, men ändå härligt för det är så otroligt fint väder ute idag så inomhus kan man ju inte sitta.

Kommentarer
Postat av: Pia

Du är som en enda lång promenad.. :P



Har du sett bilderna på Malva som jag la upp på bloggen igår? på fotosidan.



Trevlig helg, s*uttan!

2010-05-12 @ 23:32:45
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Är det inte dags att ta av sej pälsmössan snart?



Tänkte att bloggen snart kunde få ett litet mer sommaraktigt utseende.

Kramar

2010-05-13 @ 09:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0