Systeryster

Idag är det så synd om min syster som har så ont i sitt eländiga skadade knä. Hon har till och med mera ont än hon hade vid operationen. Och det är ju flera år sen. Nu måste hon hoppa på kryckor igen och har fått flera kortisonsprutor idag. Tänk att det aldrig kan få vara bra i hennes stackars knä. Och just nu är heller ingen bra tid, för i helgen är dansuppvisningarna så hon har massor av jobb, om än det inte är hon som kommer stå på scen.
Tycker hur som helst väldigt synd om henne och önskar jag kunde vara där och ta hand om henne.

'

Love U sis!

Kommentarer
Postat av: Pia

Thanks sis!

Love U too...



Du får väl lifta upp med matte på fredag ;)

då kan du se föreställning på lördagen, kramas med mig och sen åka hem igen..



nu ska jag försöka ta mig till sängen.



tack för ditt fina inlägg!

kram

2010-05-18 @ 22:33:25
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Hallå fröken Bloggtorka!



Nu tycker jag att du ska uppdatera lite oftare ;)

2010-05-24 @ 00:21:29
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0