Sommarens första dag

Idag firar vi 3 små sötnosar som fyller år. Och dom sötnosarna är Bosse som fyller 3 och Totte o Thyra som fyller 5.

Bosse fick en ny leksak och smarrig kycklingdessert.



Leksaken är i princip redan söndertuggad och lär väl snart ligga i matskålen tillsammans med alla andra hans söndertuggade råttor, men roligt har han iaf haft och det är väl huvudsaken.

Idag har jag och Simon varit och kollat på deras match, tyvärr är Simon sjuk annars hade han oxå spelat. Men dom vann iaf med 2-0 så det var ju bra.

Sen åkte vi in till stan och käkade sushi. Min första gång. Jag tog vegetarisk och ja det funkade väl. Kan tänka mig äta det fler gånger.

 

Efter sushin satt vi i solen och spanade på folk. Var ju så underbart väder idag. Verkligen sommar och jag fick använda mina sandaler för första gången i år.


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken härlig bild på Bosse och hans snabbt söndertuggade leksak! :)



Gillar också att du åt sushi. Nästa gång ska du även äta med ingefära och doppa i soya. Och - jag tycker också att du ska prova iaf EN med lax i då. Helst en lax och avokado eftersom det är det absolut godaste.



Och så gillar jag att ni suttit i solen o kollat på människor. Låter toppenhärligt!



Puss puss

2010-05-16 @ 13:06:03
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

Nu måste jag försvara mig själv. Jag åt faktiskt EN med lax på och jag tyckte inte den var särskilt god. Så det så!

2010-05-16 @ 14:13:20
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gillar nya bloggutseendet! Det där fotot är bara så underbart. Det utstrålar lycka över sommar och sol!



Kram! Skickar oxå en kram till fotografen/bloggdesignern!

2010-05-18 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0