Valborg



Så var det igår dags för valborgsmässoafton. Blev en lugn sådan. Årets andra grillning. Här står grillmästaren och grillar kotletter för fullt, medan jag står i köksfönstret och fotar. Eller det var ju inte bara det jag gjorde förstås. Fixade ju med klyftpotatis, sallad och dukningen.



Efter maten hade Simon en liten överraskning, JORDGUBBAR och glass! Årets första. Smaskens!

Vi hade eventuellt tänkt gå till nån brasa och möta upp med några. Men sen var klockan helt plötsligt så mycket och det började dessutom regna så vi valde att stanna hemma.

Nu är Simon och tränar och när han gjort det klart ska vi åka ut till Skärholmen och gå på Ikea. Har en lååång lista med grejer vi ska kika på. Tror jag åker ut tidigare så kan jag gå och titta i lite andra affärer innan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jäklar var du har långt hår :)

2010-05-01 @ 11:16:11
URL: http://idmi.blogg.se/traningspepp
Postat av: Maya

haha jag vet, att det är galet? har aldrig varit så långhårig. jag var ju på väg att klippa av allt sist jag var hemma, men Cissi blev sjuk så det blev inte av. Då va det kanske inte meningen tänker jag. Men till hösten kanske :)

2010-05-01 @ 11:22:32
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0