Glad påsk!

Det blev en minst sagt kort arbetsvecka. Onsdag och torsdag. Och idag slutade jag dessutom hyfsat tidigt och vi hade bara 5 barn på min avdelning. Ganska mysigt att det kan få vara så ibland.

Idag har det varit kanonvarmt ute. Kl 5 idag såg jag på termometern att det var 17 grader så jag undrar egentligen hur varmt det var mitt på dagen. Ett som är säkert var att man kunde vara ute i t-shirt och trots det blev det svettigt. En riktig sommarvärme!
Det känns verkligen som att sommaren snart är här, för det kryllar av vårtecken. Blommor, knoppar som börjat slå ut på träden, sniglar, maskar, myror, spindlar, fjärilar, humlor och myggor. Det är så härligt!

Imorgon tar jag flyget norröver och jag hoppas på fint vårväder hela helgen. Schemat är späckat som vanligt eftersom jag vill hinna träffa alla nära o kära. Jag tror att det kommer bli en väldigt rolig helg!

GLAD PÅSK ALLESAMMANS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0