Vinterpromenad

Idag har jag varit ute på en 2 timmar lång promenad. Det var bara 4 minusgrader ute, men det kändes mycket kallare så promenaden blev riktigt jobbig i och med att benen blev stela. Men jag tog mig runt iallafall.







Tog dom här bilderna medan jag var ute. Vinter är vackert, men nu börjar jag längta väldigt mycket efter sol och värme. Vilket jag iofs inte behöver vänta särskilt länge på...

Ikväll blir det bio med Camilla. Vi ska se Änglagård - tredje gången gilt.
Synd bara att det var så längesen jag såg dom två första filmerna.

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är så vackert på Lidingö! Måste komma o promenera med dig nån gång ;)

2011-01-18 @ 22:53:20
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Försvunnen kommentar?

Med risk för att dubbelkommentera:



Det är så vackert på Lidingö!

Måste komma och promenera med dig nån dag.

Fina bilder!



Kram

2011-01-18 @ 22:54:21
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0