Årets första båttur

God morgon världen!
Inte varje dag jag är uppe innan tuppen, speciellt inte på en lördag. Anledning till att jag redan stigit upp är att jag och pappa ska hämta näten vi la ut igår. Ja det är sant. Jag har tagit årets första båttur. Kört båt på samma ställe där jag 4 dagar tidigare kört skoter. Det är lite scary.

image70

På väg ut på udden. Varmt och skönt.

image67

Pappa o mamma puttar i båten.

image68

Pappa försöker flytta isflak

image69

Och han lyckades för vi tog oss ut på havet.

image71

Nu återstår ju bara att se om vi fick nån fisk. Nu tycker jag att sjusovaren kan stiga upp så vi får kolla näten.

Under tiden kan jag ju tala om att fredag den 13:e igår inte alls var särskilt farlig. Jag överlevde och inga konstigheter hände.
Idag är den lördag den 14:e, vilket innebär att om exakt 4 månader fyller jag 22 år. Och om exakt 3 år och 4 månader fyller jag 25, halvvägs till 50. Det är galet!

Idag tar jag mitt pick och pack och kör hem till Umeå. Nu räcker det att vara här i Byske för ett tag. Fast ja, det kanske blir en färd hit redan nästa helg då kussen fyller 30.

Ikväll händer det som jag och Idan gått o längtat till. GREASE-musikalen som vi ska se. Ska blir hur kul som helst. Jag längtar!

image17

Over and out

Kommentarer
Postat av: ida

Grease var underbarast!

2007-04-15 @ 21:01:08
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: liza

ååå vilka underbara bilder, så härligt ut!!Hu rär läget annars då? har ni härligt väder i umeå oxå??hade så bra, kramar

2007-04-16 @ 16:33:28
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: Pia Burman

Åh, Maya! Vilka härliga bilder! :D
Blir smått avis...
Och.. har du börjat få lite ålderskris?

2007-04-17 @ 04:09:48
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0