Ica Maxi

Idag fick jag äran att få 4 snålåkare med till Ica Maxi. Ida, Amanda, Tommi och Ola. Det som jag trodde skulle gå snabbt och smidigt, (ja för vi skulle ju bara köpa lite flarror på bolaget och en dammsugare) tog hela 2 timmar. MINST! För det första blev det krångel på den gröna affären med legg, visakort och lite beslutsångest.
Sen när vi skulle gå på Maxi avviker helt plötsligt killarna för att äta på McDonalds. Dom var visst utsvultna.
Happ, så Amanda fick ta vagnen och plocka på sig allt möjligt från musslor till citroner. Men ingen dammsugare.
Efter ett tag kom herrarna tillbaka och kaoset var igång. Tror aldrig jag skrattat så mkt inne på en affär.
Amanda och Ola är som ett gift gammalt par.

image72

Här är våran lekpark och där sitter Amanda, Ola och Tommi o väntar på skjuts.

Och förresten fyller Ola 26 år idag. GRATTIS skåningen! :) Och tack för den otroligt vackra dansen till CandyMan framför bilen. Repris imorgon kanske?



Ja imorgon mina vänner är det Fest med stort F som gäller. Ingen slipper undan. Jo förresten, Satan (uttalas Sejtan) och Satans jäkla katt. Dom är alltför evil så dom får inte vara med. Men vi andra ska ha kul vill jag lova.
Och jag ska försöka att inte bli bakis så jag inte missar syrrans match på lördag. Annars kommer nån slå ihjäl mig. Och bara för att jag sa sådär kommer jag nog säkert bli hur bakis som helst. Kanske jag borde sikta in mig på att bli jättebakis och sen blir det tvärtom. Smidigt!

Nu ska jag snart sova. Ska härda dom 3 timmarna på skolan imorgon. Sen ska jag hem. Städa och dricka drinkar. Yehooo!

Men jag måste bara lägga in några kort på en extremt het person. MÅNS! Har visst glömt berätta hur Greasemusikalen var. Den var magisk. Så nu var det sagt. :) Helt grymt bra helt enkelt. Och jag o Ida kände oss som små fjortisar så som vi svansade runt Måns.

image73

image74

image75

Okej, det kanske hade räckt med ett kort. Men nu la jag in 3 för jag kunde inte välja. Här sitter han iallafall o signerar skivor efter föreställningen. Jag och Ida konstaterade att om vi varit några år yngre hade vi gått fram o bett om en kram. Men vi är gamla och fick va utan.

Eeh nehej ingen sömn för mig än på ett tag. VickePickePö ringde just och var fast ute på Teg. Och schysst som man är ställer man upp. Viktor, du är skyldig mig en stor gentjänst! Ska minnas det här. ;P

Kommentarer
Postat av: tess

Stackarn som aldrig får sova.. det lär du ju inte heller få göra i natt! Ha det så kul ikväll!
Vi ses!

Puss å kram!

2007-04-20 @ 09:44:33
URL: http://theresiaandersson.blogg.se
Postat av: Tess

Stackarn som inte får sova.. det lär du ju inte heller få göra i natt gissar jag.
Hoppas ni får det jättekul ikväll!
Vi ses!

Puss å kram!

2007-04-20 @ 09:48:13
URL: http://theresiaandersson.blogg.se
Postat av: ida

tack för en bråkig kväll :D

2007-04-21 @ 11:36:59
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Emilie

MÅNS ÄR SJUUUUUUUKT SNYGG!!!!

2007-04-22 @ 21:35:23
Postat av: Pia

Mayo!
Varför har du inte tagit nåt kort på dig o måns tillsammans? :O
Dessutom vet jag att du o ida inte är för gamla för kramar... ni kanske bara var för fega eller för nyktra vid det tillfället? :P

2007-04-24 @ 09:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0