Bakisdagen

Oj vad hände igår? Vi skulle ju bara se Idol, dricka nåt glas vin och efter det kanske se en film. Blev mer än bara ett glas vin. Både jag o Theresia kände av våra första glas och dom andra oxå kan jag säga. Jag gick hem kl 12 pga illamående osv.
Och idag ska vi inte ens prata om. Har knappt orkat mig upp ur sängen. Men nu har jag flyttat mig till Pias soffa. Vilken tur jag hade som haft Heroes att kolla på hela dan. Alla avsnitt som hittills visats var på tv idag. Hur värt som helst. Och en annan sak som är värt. Eller nej han är ingen sak, han är en katt. Bosse har myst me mig hela hela dagen. Han är riktigt duktig på att va sympatibakis. Likadant när man e sjuk. :)

Blir då ingen fest och utgång ikväll. Skulle jag aldrig palla. Sorry mina flickor. :(

Här kommer lite bilder, Från Stockholm bland annat

 Ikväll får ni shaka utan mig. :(
 Katten som ville med till Sthlm
 Manne på Söder
 Tog en fika
 Mormor
 Nina o Sebbe
 Jag o Daniella
 Alex o Daniella
 Bosse sprang runt med Pias knäskydd på huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0