Hemma igen

Nu är jag hemma i Skell igen. Skönt, fast ändå inte.. :P Bosse va helt klart saknad. Men nu har jag fått mysa och busa me han rejält, så nu känns det bättre. :)

Imorse va jag o hämtade Fredde på flyget och som tack fick jag en rejäl behandling av ryggen. Hans behandling känns då som den gav 10 ggr mer än den där sjukgymnasten. Så nu ska jag sluta gå till Uffe.

Efter behandlingen va vi å besökte Freddes mamma å min pappa på deras jobb, dvs Futurum. Fick kolla på dom nya robotarna. Jäklar vilka duktiga arbetare, å snabbt går det oxå. Helt imponerande.

Ikväll blire käk hos mamma å pappa. Quesadillas, åh så jag längtar efter den maträtten.
Imorgon blir det utgång på S8 me syrran. En äkta systrarna Burmankväll. Jag längtar. :)

image375

Förresten hittade jag äntligen ett par skor i Sthlm. Inte exakt såna jag ville ha, men fullt dugliga. Hittade en del kläder å smycken oxå. Men ingen ny telefon fick det bli.

Kommentarer
Postat av: Mli

Svar: Ja men de ä ju för att han är så himla SÖÖÖT! :D hehe... Han ser helt galen ut på den bilden, man måste bara skratta :)

2007-10-19 @ 19:34:19
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: ida m

åååh vad mysigt med en SB kväll, synd man inte kan joina....aja en vacker dag ska jag pallra mig hem och vara med mina favvobrudar!
ha en trevlig kväll!

2007-10-20 @ 09:43:32
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: pia

hej mayo!
tack för igår. det var riktigt trevligt att få va m dig, även om statt sög... haha!
vi får göra om det snart igen! puss puss

2007-10-21 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0