Veckan so far...

Stockholm is nice! Som vanligt. :)
Har träffat nästan alla släktingar. Även söta lilla Daniella som jag förut aldrig sett.
Igår var jag på Söder o fikade med Emanuel. Ett jättemysigt café med riktigt härlig utsikt.
I afton åkte jag in till stan med Noelle och vandrade i affärer. Vill hitta mig ett par skor. Och inte vilka som helst. Den här gången ska dom va utan klack (för en gångs skull) fast med högt skaft o rundad tå. Gärna i skinn. Och ja, såna finns ju ööööverallt. Har bara inte hittat dom JAG ska ha ännu. Men det lär ju bli fler shoppingturer. Åker inte hem utan ett par. Sen är min skosamling komplett.. Eeh, not. Kan en skosamling någonsin bli det?

Imorgon ska jag hem till Emanuel. Käka middag o sen planeras lite festligheter och utgång. Ska bli skoj.



Men jag saknar lilla Bossen. Fast jag vet att mamma tar väl hand om honom. Men jag är inte van att vara ifrån han så här länge.


Kommentarer
Postat av: ida

vad bra att du njuter av tiden.......hoppas det gick bra i ödemarken!

2007-10-13 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0