Arbetsintervju

På torsdag nästa vecka (det vill säga på min födelsedag) åker jag ner till Stockholm för att gå på en arbetsintervju till ett av jobben jag sökt. Det är ett dagisjobb på Lidingö. Hoppas det går vägen och jag får det. Skulle vara Sweeet! :D

Ska passa på att spana in lägenheten oxå och mest troligt blir det att sova där. Är ju ingen som bor där och sängkläder skulle jag nog få låna av Linda. Är ju inte helt fel att ha sett lägenheten innan man flyttar ner alla saker. :)

Nu ska jag gå hem och fortsätta städningen. Har köpt nya råttor till Bosse oxå så han har nåt att göra under tiden. Underlättar städningen om man INTE har en katt som sliter i kläderna som man just vikt. Fast det går nog ändå inte att undvika. Han är ju bara väldigt väldigt nyfiken och leksugen.


Kommentarer
Postat av: Pia

Nyfiken och SÖT!

Tur att du hittade en lägenhet där du fick ta med katten. Hoppas han får kul med råttorna!

Och HAHAHAHA, tvättkort var jätteroligt. Men det är ju som sagt en tvättkorg... men det blir nog också mkt bra. :)

Kram

2008-08-06 @ 20:47:55
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0