Att sova eller att icke sova...

..Ja det är frågan..

Simon är iallafall väldigt bra på att sova och under tiden han sover är han väldigt bra på att göra omedvetna saker.

Som t.ex att prata i sömnen som han gjorde en gång förra veckan:

S - Maya, vi måste nog stiga upp nu.. (si sådär mitt i natten)
M - Varför då?
S - Ja men dom kommer ju snart..
M - Vilka då?
S - Men.. dom som ska bogsera bilen ju..
M - Haha Simon, nu pratar du i sömnen!
S - ehehe ooooj...

Fick sen höra att han drömt att bilen fått punka och därför skulle bogseras..

I natt har vi ett annat exempel, då jag inte ens sov där.
Men då har han visst letat mig under täcket innan han vaknade tills han insåg att jag inte var där..

Det tycker jag var gulligt. Kommer att kännas JÄTTEkonstigt när jag flyttar. Och det har man väl börjat inse mer o mer. Fast det är nog inte först när jag väl är i sthlm jag verkligen kommer fatta det.



Ja, Gud vad jag kommer sakna Simon.. :-/

Kommentarer
Postat av: Pia

MEN JAG DÅ?!

Hehe, skojar bara. Förstår ju att det blir lite annorlunda m Simme än med mig. Och dessutom vet jag att du kommer att sakna mig, fast kanske inte under täcket för där är jag inte så ofta. :)



Vad fint du kommenterat på min blogg. :)

Thanks, sis! :*

2008-08-26 @ 11:39:03
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0