Bowling

Alltså BOSSE.. han tror bara att han ska få eller LIGGA på tangenterna. Men nej det får han inte. Och det försökte jag lära han igår morse genom att lyfta han därifrån. Och vad gör han då? Jo han spetsar klorna och tar med sig 2 tangenter i lyftet.. BRAVO Bosse BRAVO! Så just nu saknas R och 5. Eller ja, dom funkar ju, men själva plattan är borta och det är betydligt svårare att trycka ner dom... Har försökt pilla tillbaka dom, men jag har verkligen inte tålamodet..

Och nåt annat jag inte har är TID att sitta här. Jag har egentligen panik över hur jag ska hinna packa ihop hela min lägenhet (möbler o allt) och städa den innan SÖNDAG! :-S Men, jag jobbar ju bäst under stress och det brukar lösa sig.. hehe.. Ja annat än att skratta kan man inte göra...

Tänkta bara bjuda er på några bilder innan jag fortsätter packandet.. (Ja man måste ju få ta nån paus då o då)



Från bowlingen i lördags:



Simme kastar sitt klot, ser rätt lovande ut det där måste jag säga. Och ja han vann ju oxå, så det är väl inte så konstigt. Men fan va jag kom 2:a. Och jag ledde med så mycket, men just där i slutet lyckades dom komma ikapp. Det andra varvet för mig går aldrig bra, men jag tror ändå jag tog nytt rekord, så jag är rätt nöjd om än jag inte vann och kanske just då var en väldigt dålig förlorare...

Men egentligen vann jag ju på sätt o vis, eftersom vi körde tjejerna mot killarna oxå och jag å Lina hade faktiskt mer poäng än Jimmy å Simon.. Äntligen fick vi vår revansch. :D



Jag gillar mina spretande fingrar...



Lina (som fick exakt samma poäng som jag)



Jimmy som mest körde på skruvar..



Här ser ni hur mycket jag ledde efter första varvet.. (Flora är jag och Rosa är Lina, vi körde på lite ko-namn den här gången)




Lina o Jimmy



Jag o SImme



Här ser ni det slutgiltiga resultatet... En delad 2:a plats är väl inte helt fel ändå.. Och faktiskt så lyckades jag göra riktigt många strikar. :D Kanske flest av alla?

Men ändå, fy bubblan vilken dålig förlorare jag är.. Va ju så nära... Nästa gång ska jag klå er allihopa!
Ska fan träna i smyg...


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, men jag försov mig ju lite imorse... somnade ju om och vaknade fem i nio :S Och då var jag som tvungen att duscha. Men kanske imorgon?

2008-08-25 @ 20:25:18
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjooo=)faan va najs att vi vann=) hehe jag SKA skaffa mig en rolig blogg jag med=) pusspuss

2008-08-29 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0