Städ-och tvättdag



Idag har jag och Bosse försökt oss på städning. Det är mycket som ska göras innan en flytt så det är bäst att sätta igång i tid. Tyvärr är inte Bosse mycket till hjälp. Han ville mest ligga och lata sig på strykbrädan.. Det ska jag komma ihåg till nästa gång då han behöver hjälp att till exempel rensa kattlådan!!

För övrigt så var det ju jääääkligt roligt just på min enda lediga dag typ någonsin att det ska va kallt! Det är ju fasiken HÖST ute. Hur gick det till? och vart kom det fruktansvärda åskovädret från igår? Det va både lite läskigt och mysigt på samma gång. Men på totalt fel tidpunkt. Jag ville ju oxå få ligga i solen nån dag ju...

Tur jag va ledig förra helgen iaf, så man fick ligga på playan å pressa me brudarna



Hoppas värmen kommer tillbaka snart igen.
För som det var idag börjar jag nästan längta till hösten. Gick på stan idag och hade absolut ingen lust att kolla på rean på sommarkläder. Vill bara se höstens nyheter. Och det måste ju ha att göra med det kalla vädret idag och kanske oxå att jag längtar till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!

Nu minns jag inte längre vad jag tänkte igår när jag läste ditt blogginlägg. Känner dock stressen och hungern som gör att jag måste kommentera nu, innan jag går till köket och börjar laga TACOS till oss.

För ikväll är det PARTY-PARTY!!!

Och vi ska ha superkul och shejka som tusan.

Dags att äta så vi orkar med kvällen och kan börja dricka drinksen! ;)

Puss o kram, lilla grisen!

/Pia G

2008-08-02 @ 17:00:22
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Secret

Läser din blogg lite nu och då men jag tror inte jag har läst något om vad du ska göra i Sthlm. Berätta:-)...om du vill så klart.

/En som gillar din blogg

2008-08-02 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0