Yesterday night

Blev en kväll som heter duga igår. Fest för Julias hemkomst hemma hos Pia och Matte. Riktigt kul att få träffa Julie!
Här kommer lite bilder



Before makeup



After makeup

 Pia vid baren

 Lisa o Malte tittade förbi. :)

 Och en till Liza.. fast med Z

 En Ida..

 Och Eva..

 Sven kom dit för att bringa en skål för...



...JULIA!! Kvällens mittpunkt



Alla har längtar efter Jullan



Så glada att vi trillade ner på golvet

 Julia, Nandini, Henke o Petra

 Inte snyggast kanske

 Men vi kan va snygga.. om vi vill



Sista touchen. Nagellacket på sen utgång



Jag o Lizzie på Statt



Pia o Julie



Kvällens absolut värsta (bästa?) bild

Ja det va den kvällen det. Som ni ser på bilderna så hade vi väääldigt väldigt roligt.

Imorgon börjar en ny vecka och jag har sjukt mkt saker att hinna med.
Jobb mån, tis, ons. Åker till Sthlm på torsdag för dom 2 arbetsintervjuerna. Dessutom fyller jag år den dan. Fredag åker jag hem. På lördag är det födelsedagsfika i Båtvik, sen födelsedags/hejdå-fest på kvällen.
Sen ska jag städa, packa och baka så mycket jag hinner. Och dessutom ska jag försöka klämma in en lunchdate med brudarna, en fikadate me några andra brudar och en middagdubbeldejt me Simme, Liza o Fredde.

Hur ska jag hinna allt? Kanske måste gallra bort nåt... Men vad?

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, det var verkligen en kul kväll igår. Roligt med lite riktig fest för en gångs skull och inte bara en massa tjejsnack :P

Kul att du kom! :*

Jag kan hjälpa dig att baka. Och sen kanske du inte behöver gallra bort, men kanske kan skjuta upp nån av grejerna? Kanske går ta några saker veckan efter? Typ middagen?

Hoppas du får ihop allt! Puss puss

2008-08-11 @ 00:29:12
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0