Seg som en råtta

Kan man lugnt säga att man är efter en tredagars. fest fest fest.. Men det är ju trots allt sommar, så man kan ju inte klaga. Så länge man lever loppan är det väl bra.

Här kommer veckans händeser. Tyvärr får ni klara er utan bilder eftersom dom inte är här. Kan kanske bjuda på några, men resten lägger jag upp sen.

I tisdags var jag o Pia till mormor för att gratta henne på hennes 89:onde födelsedag.



I onsdags blev det oxå födelsedagsfirande. Denna gång farbror Tommy som fyllde 57. Jag o Pia bjöd in oss själva på smörgåstårta. :)



Tommy o Thyra vilar i soffan.



Vi passade på att leka lite på hemvägen





Pia upp och ner



På torsdagen var det dags för Lanternan. Vi var i båten innan och förfestade lite.



Nicke, Pia o Cissi



Cissi o Ida



Titanic. Jack & Rose



Lanternanterassen, Vickan o jag.



Lina o jag



Efter Lanternan, på väg till båten för att sova



Dagen efter passade vi på att ta ett morgondopp. Superhärligt!



Fick hoppa några gånger var för att få till bra bilder.



Tror jag får blogga om fredagen o lördagen vid ett annat tillfälle då jag har alla bilder.
Lyckades ändå skrapa ihop mkt bilder till det här inlägget. (snodde några från Ida o Pia)

Alldeles nyss stod Tommy och glodde in genom fönstret för att visa sin fångst.



Bosse ville oxå titta. (om än han inte gillar fisk)

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken tjusig gädda! :)

Och superhärligt med ett morgondopp! Det vill jag göra fler ggr...

puss puss

2008-07-06 @ 21:08:56
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Fina, somriga bilder! SYnd att min kamera är kass och bara tar suddiga bilder!

2008-07-08 @ 11:09:09
URL: http://idos.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj en gädda!=)nu måste han väl ändå fira med en extra rökt wisky=)hihi...Tack för sist!upertrevligt!!!!!

2008-07-08 @ 16:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0