1 år

Nu har jag bott på Floran i ett år. Och för första gången på ett helt år har jag nu använt ugnen kom jag fram till igår när vi gjorde kroketter. Är det normalt att inte använt ugnen på så lång tid? Jag har alltså inte ens bakat en liten kaka. Det är ju jättemärkligt. Plåtarna var helt dammiga, men jag antar att dom blir det när man inte använder dom. ;-P Nä nu får jag skärpa mig. Ska baka nån dag! Nån som vill smaka?

Längesen jag bloggade sist, och mycket har hänt:

Förra fredagen t,ex. Då var jag o Pia levande skyltdockor. Det var minst sagt en annorlunda upplevelse. Men klart värt, för vi fick snygga solbrillor för vårt uppdrag. :)

image576

   

I tisdags fick Simmes syrra en bebis, så i onsdags var vi på BB o kollade in lillgrabben. Neil ska han heta. Fränt namn tycker jag. Här är lillplutten

image581

Har fler bilder, men dom är hemma och inte här.

Valborgs firades i Bergsbyn med Simme och hans vänner. Det var trevligt. Vi grillade, spelade kubb osv. Blev inget Drängsmark som tidigare år men det funkade ju lika bra me Bärsan. :)

I helgen jobbar jag mest, men hade nog tänkt festa lite ändå. Hade grymt skoj förra helgen och hoppas den här helgen blir likadan. För inte vill jag den ska bli som den gången för 2 veckor sen som slutade med hallgolvet och ett blåmärke på hakan. Mer behöver jag inte säga tror jag.

Nu ska jag och Pipen ut och gå hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0