Inget blir som man tänkt sig...

Dagens planer:

  • Jogga + styrke
  • Stoooorstäda

Ja det var väl egentligen just dom sakerna jag kände att jag borde göra idag. Men innan det skulle jag bara springa över till syrran för att deklarera (verkligen i sista minuten) och på vägen dit upptäcker jag att det i princip stormar ute och hur kul är det att vara ute och springa då? Nej exakt, så det får nog bli en annan dag. Och sen har jag lixom fastnat här, framför datorn... Så frågan är, när ska jag städa då? :(

Kvällens planer:

  • Hämta Bosse i Båtvik och äta middag med pappa
  • "Avskedsbio" för Stina som ska utomlands (nu igen)

Blev inte heller alls som jag tänkt. Pappa insåg att det är ju bättre Bosse stannar där om jag nu lix ska dit och ta hand om Totte under tiden dom är utomlands. För då kommer jag säkert bo där en del. Och ja, det lät ju som en smart plan. Då får Bosse springa ute, och då slipper mina grannar bry sig.
Och bion då? Vette tusan om jag har råd... :-S Jag får inte lön förrän den 14:e. Men jag vill ju som hinna säga hejdå till Stina.. Oj vilket trubbel!

Mina planer på dagen är som bortblåsta. Ja, så kan det gå ibland...














Kommentarer
Postat av: Mli

Svar: Allt är prima med oss och kissemissarna :) Har ju blivit utekatter nu i nya lägenheten. Såg vilket monster Boss har blivit. My god, han är ju nästan störra än dig :P Okej, kanske inte. Men nästna :D

2008-05-05 @ 14:46:18
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Svar: Allt är prima med oss och kissemissarna :) Har ju blivit utekatter nu i nya lägenheten. Såg vilket monster Boss har blivit. My god, han är ju nästan störra än dig :P Okej, kanske inte. Men nästan :D

2008-05-05 @ 14:47:02
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Mli

Svar: Hehe, jo vi är typ så med våra kissar också. Väldigt överbeskyddande. Vi bor ju i Ursviken nu. Har bara bott här en månad än så länge, men trivs jättebra.

2008-05-05 @ 15:04:37
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Pia

ja, ibland blir det inte som man tänkt sig.

Vilken tid ska du till pappa? jag kanske också vill följa med...

2008-05-05 @ 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0