Party nu igen...?

Ikväll är det lördag. Det ser ut att bli fest. Ja varför annars sitter jag här med vinglaset o luringflaskan på golvet brevid?

Har varit på middag i Bergsbyn hos familjen Eriksson. God middag, trevligt sällskap. Och särskilt roligt att spana på lillplutten Neil. Gud så liten o söt han är. Speciellt hans hickningar.. :)
Simme drog vidare på lagfest. dom vann med 3-1 vilket är en ganska bra anledning att festa tycker jag. Min anledning är lite mer diffus. Har egentligen ingen men vill ut o dansa ändå. Och det är ju en rätt bra anledning iofs...



Det va en rolig drink, ska försöka beställa en sån i baren ikväll.

Hej! En tärningsdrink tack!

Nu hade jag nog inget mer på hjärtat för idag. Så tack för idag, slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Finns det någon bättre anledning än att man vill dansa??? PUSS

2008-05-10 @ 23:09:58
Postat av: Pia

Det skulle kunna vara hallon, men nej! Det är tärningar! Haha, där ser man! :D

I like it! Tyvärr har vi inga sånna här. Men nu ska vi ut o SHEJKA!!! Wohooo! Hoppas det är grym musik ute ikväll. Jag är pepp!

/Pia

2008-05-10 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0