SB-vecka

Den här veckan har jag o Pia ätit frukost med varann varje dag. Vid ca 9-tiden. Men det blev senare o senare varje dag. Svårare att ta sig upp ur sängen.
Men bra och nyttigt har vi ätit. Speciellt idag. Då gjorde vi frukt-och bär-smoothies. Smarrigt värre. :D Tyvärr finns det inga bildbevis på dom, men det finns iaf bilder från andra dagar.



Trollet Pia i måndags hemma hos henne



Jag och Bossen en annan dag hemma hos mig

Alltid trevligt att ha nån att äta frukost med. :) Skulle tippa på att det blir så även imorn.

För övrigt tycker jag det är lite trist att nästan alla mina vänner är antingen bortresta eller jobbar då dansföreställningen är. Är så mycket mer peppande och kul om man har "kändisar" i publiken än att bara dansa inför främlingar. :)
Men jag vet att åtminstone mamma o pappa kommer. Kanske Vicke oxå? Och Vickan? Och förhoppningsvis fler oxå. :D

Hör av er om jag ska lägga undan en biljett! Dom kostar bara 50 kr.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, KOM KOM KOM alla Mayas kompisar! :D

Det kommer helt klart att vara värt det. Bara 50 kr för massor med dans! Det kommer att vara blandat barndans, balett, jazzdans, modern dans, street, flamenco, magdans och afrikanskt. Massor m kul dans att titta på m a o!



Men Maya - hela din familj kommer ju iaf o tittar! :)



Annars vill jag bara säga att det är väldigt trevligt med frukostsällskap. Och smoothiesarna i morse var inte dåliga! :D

Imorgon tror jag vi ska göra nån annan variant. Känns kul o spännande. Bra att du har en stavmixer!



Puss o kram /Syrran

2008-05-22 @ 12:40:25
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Härliga tider! :)

Låter riktigt bra det ;)

Jag med är pepp - skulle bara behöva få in lite mer träning i det här nu!

2008-05-22 @ 12:46:21
Postat av: Pia

Härliga tider! :)

Låter riktigt bra det ;)

Jag med är pepp - skulle bara behöva få in lite mer träning i det här nu!

2008-05-22 @ 12:46:29
Postat av: Liza

jahaa, neej det kan ju typ inte bli sämre!längtar, jag kanske det kanske...det är ju tradition=)oj vad duktiga ni är!ha en trevlig helg, kramar

2008-05-23 @ 21:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0