Hemma igen...tyvärr

Igår kom vi hem. Önskar verkligen att resan kunnat vara längre. Kunde inte haft en värre start på jobbet idag egentligen. Vill tillbaka till värmen o ledigheten. Och så vill jag inte va ifrån Simon heller. Vet inte ens när jag får träffa honom nästa gång. It sucks. Men tur jag har Lina här iaf. Hon ska bo hos mig i 13 veckor. Tror jag glömt berätta det. Ska bli riktigt skoj. Och så kommer syrran hit till helgen. Myyysigt! Så man har ju en del att se fram emot.



..Men ändå, kan jag inte bara få åka tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hoppas på massa fina bilder snart :)

2009-08-25 @ 10:40:55
Postat av: Pia

Så snygg du är på kortet, Maya!



VI SES SNART! :*

2009-08-25 @ 10:46:07
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå där! Så långt hår du har! Ni ser väldigt mysiga ut! Kram

2009-08-25 @ 20:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0