Vykort fran Kroatien

Hej allihopa!

Det har far ni se som ett vykort, for jag tror inte jag kommer orka skicka nagot. ;)

Vi har det huuuur bra som helst. Jattevarmt o skont. Jag ar redan pepparkaka. Faktiskt mest pepparkaka av oss alla. Hotellet ar jattefint. Vattnet ar sadar kristallklart som pa bilderna. Men man maste ha badskor for det ar stenstrander.

Tyvarr gick min kamera sonder forsta dagen, men vi har ansvaret for Margareta o Anders kamera nu, sa jag kan lova att det blivit massor med bilder anda.

Det gar bra for smapojkarna. Allgot har blivit lite forkyld, men det gar bra. Dom badar o leker o har kul. Neil har lart sig mitt namn nu o gar runt o sager Ma hela tiden, for det ar sa jag heter. :P

Idag ska jag baaaara ligga o steka i solen. Sen pa eftermiddagen ska vi aka in till Pula och kolla in staden.

Imorgon aker jag, Simon, Anders o Margareta pa batutflykt. Ska bli jattemysigt. :)

Hoppas ni har det bra dar hemma. Saknar er! Men nu har jag inte tid att sitta har langre. Maste skynda mig ut i solen o battra pa min pepparkakefarg. Ska tanka pa er nar jag flyter omkring pa det kristallklara vattnet.

Puss pa er alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskling,så glad jag blir att du bloggar! Tack för "vykortet"! :D

Ha det fortsatt bra. Kramar!

2009-08-20 @ 11:54:21
Postat av: Linn

Åh vad kul med uppdatering från kroatien :)

Svante hälsar!

Kramar

2009-08-20 @ 21:09:05
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Pia

Tänk vilken tur jag hade som var online när du var idag! :D

Fortsätt att njuta av Traaaasien! :)

Vi ses snart!



Puss puss

2009-08-20 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0