En vecka kvar av nyttighet

Precis om en vecka kommer jag återvända till onyttighetslivet igen. Har känts bra att i dessa 6 veckor ha levt lite sunt. Men nu längtar jag till juletomtarna och min chokladkalender. Annars saknar jag inte det söta så väldans mycket. Men i jultider är det rätt dumt att inte få äta sånt.

Simme ringde nyss, från akuten. Han har brytit armen den stackarn! Nu tycker jag det varit lite väl mycket fotbollskador på sistone så snart förbjuder jag honom att spela. ;P Fast nä det är såklart jag inte kan. Men det är faktiskt riktigt synd om honom. Nu kan man tycka att det borde räcka med alla dessa skador och sjukdomar han haft på sistone. :( Nu sitter han på akuten och får gips. Tur han har syrran sin där som håller honom sällskap. För jag kan inte bidra med särskilt mycket hjälp härifrån, tyvärr.

Avslutar med dagens citat som kommer från ett av mina dagisbarn. Vi pratade av någon anledning om Holland och då sa hon:

"Där håller dom nog varandra i hand mycket, i Hållhand."



Där är min nya kopp

Kommentarer
Postat av: Pia

hahahahaha, är det där en kopp?!



Det ser ut som en hel soppskål! Typ som i Emil i lönneberga.. akta så inte huvet fastnar! :D



Hur många deci rymmer den där kastrullen? ;)

2009-12-11 @ 00:13:38
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Kopp? Skål, JA!:)

2009-12-12 @ 14:54:23
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0