Norran idag

Idag har två av mina favoriter varit med i Norran.



Dels min älskade älskade morfar som fyller hela 90 år idag!
Tyvärr kan jag inte vara där och gratta honom på riktigt, men ringt har jag gjort. Han fick en platt-tv och en massa blommor från oss alla.
Dessutom så firade mormor o morfar 67 årig bröllopsdag i söndags. Ganska så häftigt! :D



Nr 2 som fick va med i Norran idag är den där killen med brutna armen såklart. :P

http://norran.se/sport/article373647.ece

Nästa onsdag åker jag hem och då kan jag ta hand om stackaren.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, tänk att morfar är hela 90 år gammal. Hoppas vi släktas på den sidan av släkten och får vara så pigga o krya som de ändå är vid så hög ålder!



FRÅGAN ÄR OM SIMON ÄR EN RIKTIG VEKLING? :D



15 veckor är så klart jobbigt, men ändå överkomligt! :)



kram på dig

2009-12-16 @ 22:58:34
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jaa, egentligen kan jag nog inte förstå hur priviligerad jag är som har BÅDA mina föräldrar i livet, pigga och krya, 90 år fyllda, gifta i 67 år, OCH som klarar sej själva UTAN HJÄLP från hemtjänsten!

2009-12-16 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0