Grattis Vickan o Nicke!

Först och främst vill jag gratulera Vickan och Nicke till deras lilla flicka dom fick igår! Nu längtar jag verkligen till att få komma hem så man kan få träffa lillan. När jag fick höra nyheten blev jag så rörd så att det kom tårar.

Förutom det har det knappt hänt nånting den här helgen. Hade tänkt åka ut till moster, men där har dom fått kräksjukan så jag ska verkligen se till att hålla mig borta därifrån. :-S
Istället har jag tvättat, handlat julklappar och börjat förbereda packningen inför hemfärd på onsdag. Gruvar mig för om allt ska rymmas och hur jag ska kunna frakta både en tung resväska och en tung katt i SNÖN på vägen till flyget. Längtar till onsdag kväll då jag får gå och sova och slippa tänka på allt som måste göras, och sen få vakna upp och det är julafton. Det kommer va en härlig känsla!

Bilder från idag:



Bosse på balkongen



Pia, nu ser du gardinerna i dagsljus



Jag kan inte låta bli att ta kort på Bosse. Han är verkligen en linslus

Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, måste säga att Bosse ser ju faktiskt rätt tung ut! :D Hehe. Men SÖT är han i massor så det gör inget.



Ser mysigt ut med gardinerna. Höjer ju julstämningen faktiskt.



Simsa lugnt! ;)

Kramar, storasystern

2009-12-19 @ 22:34:15
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0