Benjamin Buttons

Benjamin Buttons är nog den mest sorgsna film jag någonsin sett. Jag bara grät o grät o grät o kunde inte hejda mig. Simon blev förskräckt o visste inte riktigt vad han skulle ta sig till. Efteråt sa han att han nog inte skulle se fler sorgsna filmer med mig. haha.
Men den var helt otroligt bra. Den bästa filmen på länge, men jag är inte så säker på att jag skulle vilja se den igen. Tur jag inte såg den när den gick på bio. Jisses vad det hade varit jobbigt!
Jag minns bara hur jobbigt det var den gången jag o Linn var o såg Titanic på bio då jag grät så mycket så tanten bredvid tog mig i handen.



Har ni sett den? Om inte, se den!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen, inte minns jag att den var så sorglig? Jag såg den ju t.o.m på bio, då brukar det ju bli ännu värre.

Angående imorgon så kanske jag kommer till Eva efter min träning, om jag inte hellre vill begrava mig av trötthet! Vi får se helt enkelt :)

2009-07-22 @ 13:22:05
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

jaadu, lillis... det är inte alltid lätt! :)

Vi får se vad du tycker om filmen vi ska se ikväll! :D



JAG LÄNGTAR!



Vi ses!

Puss

2009-07-22 @ 13:50:14
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, ja just ja! Jag minns även att efter vi sett titanic så var jag så kissnödig att jag inte kunde sträcka ut ryggen, HA!

Kramis

2009-07-22 @ 19:07:41
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0