Skansen

Idag har vi varit på Skansen med dagis. Supermysigt. Däremot borde vi kanske valt en badutflykt en dag som denna pga den oerhörda hettan. Det är huuur varmt o kvavt som helst. Man får ingen energi. Men barnen var duktiga o klagade inte alltför mycket.
Våra barn är iofs alltid duktiga. Vi skulle nog kunna ta med dom nästan vart som helst och dom skulle klara det galant. Vi är på utflykt varje torsdag och det är typ det bästa dom här barnen vet. :D


Vildsvinen


Björnar som brottas o busar i vattnet


En bowtasäl

Har för övrigt inte varit på Skansen sen jag var liten och minns inte alls hur det ser ut. Men enligt mamma så var det grisarna jag gillade bäst. Och det är ju inte så konstigt, för jag har ju alltid gillat grisar. :P Därav mitt smeknamn Lillgrisen.

Nu ska jag packa klart så jag har det kirrat inför morgondagen. Längtar så oerhört mycket! Efter Simon, efter familjen, efter vännerna, efter aktiviteter, ledighet och helt enkelt härlig sommar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket härligt jobb du har! När vädret är bra i alla fall.

Imorrn flyger du o Bosse hem till oss alla här i norr som längtar efter dej! Din första semester! 4 veckor på raken! Vilken lyx du kommer att tycka att det är, du som sommarjobbat sen 2000 (eller 2001?)! Kramar!

2009-07-02 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0