Vilka kompisar man har alltså... :P

En liten update kan jag väl bju på innan det är dags att ta en dusch o svira om till partykläder o bege sig ut på Lanternan.







Blev uppmött på det här viset på Falmark flygplats. Min första reaktion var ju kanske inte den bästa.
Skrek "Men mooooongisar" när jag fick syn på dom långt där borta i korridoren. Tänkte inte på folkmassan bredvid mig i den stunden, för jag hade ju faktiskt hamnat i chocktillstånd. ;)



Chocken la sig någorlunda till sist.. Men jag trodde jag skulle sjunka genom golvet där ett tag, eller rättare sagt jag hoppades att jag skulle göra det. Men med det där välkomnadet hade man ju kunnat tro att jag varit ute o rest jorden runt i flera år o inte kommit hem först nu. Men så var ju inte fallet, fast vi kan ju låtsas. ;)

Har hur som helst haft en bra start på min semester (förutom vädret då). Det har varit festival, fått träffa familjen, myst med Simon, umgåtts med vänner osv. Helt ok! Men snälla solen, kom tillbaka!

Ikväll är det tänkt att gå på Lanternan som sagt.. Peppad?? Njaa, inte direkt. Tror det är vädret som gör det. Ska först o främst träffa familjen o käka pizza o efter det kanske peppen återfinner sig. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mamma, Pappa, Karin o Tommy

Mayan då! Så du lurade oss! Vi väntade (och väntade) ett tag på pizzan o trodde du som vanligt var en anings försenad, MEN sen när du kom hade du ju PIAN med dej! Bara så där! Hokus pokus! Vilken överrasking!Pussar o kramar från Båtvik

2009-07-10 @ 22:01:34
Postat av: Pia

LANTERNAN VAR JU GRYMT!

Det borde du ha förstått eftersom jag skulle med! Hehehhe... puss puss älsklingssyster! Ska vi ses snart! ;)

2009-07-11 @ 06:31:47
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0