Skeeeeåååå!

Här kommer bilderna från min underbara helg i Skell. Har haft fullt upp som ni ser.

Kom hem i torsdags sent på kvällen. Simon plockade upp mig.



Som ni ju vet så överraskade jag syrran på fredagen. Blev lunch på Johanna i parken, helt ok mat men inte mer än så. Sällskapet däremot var 5 stjärnigt!

Efter käket fick jag följa med syrran på danstvåornas föreställning på Anderstorp. Alltid roligt att titta på dans, men man blir så sugen på att börja om igen.
Efter dansen svängde vi förbi hos mormor o morfar för lite fika. Och sen lite shopping på stan, jag hittade en hel del. :-P

På kvällen åkte jag och Simon till hans föräldrar på middag och för att titta på Let's dance. Hans bror och hans tjej o deras gulleplutt Algot var oxå på besök från Umeå. Algot hade vuxit mycket sen sist jag såg honom. Nu är han 4 månader.

På lördagen åkte jag, Pia o Matte till Båtvik för att hälsa på mamma o pappa. Satt ute o grillade vid den nya grillplatsen på gården.






 



















  

På eftermiddagen åkte jag och Simon till Boviken hem till hans systers familj. (Helena Erik o lilla Neil) Alla andra var oxå där, Simons föräldrar, hans Bror David och Jeanette o Algot. Vi fick supergod middag. Pilgrimsmusslor med en god röra till förrätt och fläskfilé med potatis o rotfrukter i ugnen till huvudrätt. Efterrätten fick vi skippa för det var dags att dra vidare...








































Här är dom söta barnen. Neil o Algot på första bilden med morbror/farbror Simon. Och bara Algot o vi på den andra bilden.

På kvällen var det fest i Ursviken hemma hos Vickan o Nicke i deras nya hus. Supertrevlig kväll verkligen!







































Kvällens outfit, minus sidosvansen. var bara Pia o Jessica som tyckte jag skulle ha den. Det tyckte inte jag. (Jag kommer ju inte från 80-talet heller, som jag råkade uttala mig vid ett tillfälle)



Värdparet








Lägg märke till "Simons" leopardtröja ;-P























Jag o Simme

Blev utgång på Station 8 såklart. En hel del fotades på bussen för att göra bussresan roligare










Jag o Vick i parken innan.

Och slutligen kommer 4 bilder på 4 slitna tjejer på dansgolvet




Speciellt hon på den fjärde bilden ser sliten ut ;-P

På söndagen sov jag å Simme bort halva dan, vilket var grymt skönt faktiskt. Sen blev det käk på Frasses som alltid är ett måste när jag kommer hem.
På kvällen blev det systermys med film o chirre hos Pia. Vi såg Sex and the city filmen...igen. :) alltid lika bra!

Igår, måndag bjöd jag hem mig själv till Theresia på fika. Fick känna på bebismagen. :) Hoppas lillen pluppar ut lagom till då jag är hemma på semester.



Efter besöket hos Tess åkte jag vidare till mormor o morfar på fika nr 2. Moster Babbsan var oxå där.
Mormor hade lagat lite mat jag skulle få ta med mig till Stockholm. Revbenspjäll. kotletter, grytor. Det är ju bara att tacka o ta emot!
Fortsatte resan mot Båtvik tillsammans med mamma. Packade min packning i en smartare väska. Passade på att packa ner mina sommarklänningar. Man vet ju aldrig när det är dags för dom att komma till användning.
Sen vidare till stan igen. Hann träffa Simon en tvär. Sen blev jag upplockad av Pia som skulle skjutsa mig till flyget.

Och ja nu sitter jag här hemma i Stockholm med en liten Bosse brevid som längtat sååå efter mig. (får jag hoppas)

Tack till alla som gjorde min helg fantastisk! Vi ses snart igen hoppas jag!

Och nu håller verkligen mina händer på få skrivkramp, det här var det längsta inlägget ever. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: idos

Verkar som det var supertrevligt :) Kul med alla bilder, puss på dig!

2009-04-01 @ 00:12:53
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Martiiinaah

Vill tipsa dig om en gratissida som jag själv fick tips på och blev väldigt nöjd med. Den är mycket bättre än gratisklader.se och alla de andra, mycket lättare att få poäng... Man kan få presentkort på H&M, JC, Din Sko, Stadium mfl, registrera dig på http://www.freestreet.se/?r=5976

och du kan få ett presentkort redan denna vecka!

2009-04-01 @ 13:03:44
URL: http://martiiinaah.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej Mayo Blajjo!



Vilka fina bilder du lagt ut... hmm.. speciellt jag på dansgolvet där jag är mest lik en flodhäst! Så nu vet jag vilket djur jag var i lördags. :P



I övrigt ett fint och underhållande inlägg.



Men så var det ju en TOPPENHELG också! :)



Kramis kramis kraaam

2009-04-01 @ 14:02:36
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Vilken helg, så kul för dig :)



Kramar

2009-04-01 @ 22:10:06
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: idos

Hehhe, filfen är som tur är inte kvar. Men jag träffade på en ny idag ;) Du själv har väl också fullt upp med sådana på ditt dagis :P hohoho

2009-04-02 @ 22:56:33
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: idos igen

Angående min leopardtröja så var du med när jag köpte den på H&M :P Angående din leopardtröja så var den jävligt snygg!

2009-04-02 @ 22:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0