Surväder!

Jäkla SKITVÄDER! Himlen är minsann INTE på min sida idag, nej för det bara snöar. Usch usch usch. Blöt äcklig snö. Vad hände med solen? Det märks på min stegräknare att det är skitväder idag, bara 6000 steg. Det som var så fint väder imorse. Medan jag var i tvättstugan. Sen kom molnen mer och mer eftersom. Och nu detta! Jag vill ha bar mark och vår, inte slask!!! Och jag som dessutom hängt ut ett lakan och en matta på balkongen för att det skulle torka. Och självklart glömde jag ta in dom innan jag åkte bort idag så nu är dom minst lika blöta som innan. Suck.

Har iaf vart hos moster o morbror idag och ätit en riktigt god middag. Köttfärspaj. Mums filibabba! Fick med mig två blommor där ifrån oxå. Inte alls dumt det inte. Jag som är i behov av fler blommor till alla mina fönster. Perfekt!

Hade tänkt se Beck nu när jag kom hem, men nä det orkar jag inte. Är så trött så jag tror det är lika bra att gå å lägga sig.



SKANDAL!

...Fast och andra sidan, så här är det ju varje år. Och varendaste gång blir man lika förvånad och irriterad. Man borde vara van vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tänkte på dig idag Maya för vi var med skotern utanför Båtvik, funderade och filosoferade när jag satt där i kälken och undrade vad som hände i Sthlm! Jag hoppas verkligen jag kan komma och hälsa på dig i sommar också hoppas jag såklart på besök på Barnklubben, om jag nu får jobba där! Puss på dig och ha en bra måndag!

2009-03-22 @ 23:23:28
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej hej :) Nä nog längtar vi till sommaren alltid! Här snöar det då idag och är minusgrader..huvva.

Vi kanske kan höras ikväll om du har tid. Jag jobbar till 21. Hoppas allt är bra annars! Ha en bra dag! Kram kram!

2009-03-23 @ 07:45:01
URL: http://snartmamma.webblogg.se/
Postat av: Ida

Hahha åhnej nog hoppas jag att jag skött mig exempariskt. Får hoppas att gamla synder inte räknas längre :) Jag glömmer nog aldrig den där midsommarnatten på Byscaya, då var jag minsann lite rädd :P Hehehe nog har man måånga roliga minnen från den där campingen. Vi måste ju åka till Halsön i sommar och chilla! Ååh vad jag hoppas på en solig sommar. Kram

2009-03-23 @ 22:12:10
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0