Lugn helg

Vilken oerhört lugn och skön helg. Precis vad jag behövde.

Igår var det ju tänkt bio, men jag hade lite svårt att hinna till den så jag mötte upp Cam och Sara efter bion istället på Café 60. Enormt trevligt! Vi pratade gamla minnen från den tiden man fick fjärilar i magen för minsta lilla. Vi konstaterade att man inte får det på samma sätt nu för tiden. Vi konstaterade även att det fortfarande alltid är bra att ha en vän eller två när man behöver hjälp att skicka bra sms. ;) Och tänk er tiden då man inte kunde skicka sms och man var tvungen att RINGA till folk. haha



Supertrevlig tjejig kväll fick det bli. Aldrig fel.

Idag är det söndag och jag känner mig allt annat än pigg och kry. :-S Sovit mycket, har ont i halsen och snorar. Jag VILL inte bli sjuk nu igen.. Gaaah!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hördu Lill-Grisen!

Jag hoppas att du inte får SVIN-influensan! :P

2009-05-11 @ 01:10:07
Postat av: Karin

Hon den ena liknar ju lite carina berg, eller ja inte mycket, men om man kollar jättesnabbt..frisyren iaf.

2009-05-11 @ 15:49:55
URL: http://fuckingpoetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0