Lidingö runt

Ja som ni märkte blev det inget fler inlägg igårkväll. Jag somnade ifrån datorn. Har sovit i soffan hela natten på en lite väl hög kudde och det var inte särskilt bekvämt för min nacke vill jag lova. :-S

Men jag lyckades iallafall vakna i tid till att hinna se allt som händer här på ön idag. Bland annat är det Ultra 50k, som är ett långlöparlopp på 5 mil. Har sett en massa springa förbi en bit nedanför mig.
Och så är det Lidingö Runt som är en kappseglingstävling runt ön med flera hundra båtar. Har stått nere vid vattnet för ett tag sen och kollat på alla båtar. Ganska kul faktiskt. Men det blev så väldans kallt så jag gick hem igen. Bor ju bara ca 100 meter från havet. Det ni!





Har fotat en massa mest för pappas skull. Han borde ha vart här för han är ju helt tokig i segelbåtar. :)

Ikväll blir det bio!

Kommentarer
Postat av: Pia

Så fin du är! :)



Härligt att kunna gå ner och titta på båtarna så där.



Jag har precis kommit hem från skolan, passade på att gå över Brooklyn Bridge på vägen hem. Ganska coolt att man kan göra det! :D



Nu ska jag äta en något sen lunch, sen får vi se vad det blir. Bio lät ju rätt najs.



Puss o kram ;)

2009-05-09 @ 20:44:18
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Nadja

Fin blogg :)

2009-05-10 @ 17:00:41
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0