Vecka 19

Kände att det va dags för en liten update:

Den här veckan har jag:

Måndag: blankt
Tisdag: varit med jobbet till i form för tips och råd och lite gratis träning, vilket gjorde att jag skaffade träningskort där, såklart!
Onsdag: Var till gymet för att få mitt gymprogram. På kvällen åkte jag med några från jobbet till Gamla stan för att lyssna på ett band som en av mina arbetskamrater spelar i. Podge heter bandet för övrigt. Väldigt trevligt, tog mig en drink och den var god.
Torsdag: Varit ute i skogen med kidsen hela dagen så när jag väl kom hem var jag helt slut och har legat i soffan sen dess och kollat på Sex and the city.



Podge. Glömde såklart kameran så jag fick ta med mobilen. Man ser knappt ens Michaela, men det är iaf hon som står längst bak i ljuset.



Det här är ifrån idag i skogen. Jag och mitt te, i termos!

Resten av veckan är oklar. Känner just nu för en extremt vit lugn helg. Vore nice att åka till Lina i Uppsala för en film/snack/snacks-kväll. Saknar henne så mycket just nu. Alltid bra att ha en vän som vet allt om en som man bara kan få vara hos och snacka lite skit med. Men det kan ju vara bra att höra med henne först innan man åker dit. :)



Lite såna här godisar skulle sitta fint imorgon på min chillfredag. Men som vanligt lär dom ju inte finnas på Superstore, och vart finns dom isåfall? Jag är beroende av dessa, jag vet och det är aningen pinigt. Jag skulle göra mkt för att få lite såna till imorgonkväll.

Förutom det så håller jag på bli GALEN på mina nya grannar som har borrat i väggen konstant sen jag kom hem. Och när dom tar en kort liten paus i borrandet så sätter spikandet igång. Hur jäkla lång tid kan det ta att borra några hål? Knappast flera timmar och bör ju inte leva om exakt hela tiden. Snart kommer väggen rasa, jag känner det på mig!! Det blir ingen välkomstkaka för dom inte.

Eh, jo förresten förresten! Imorgon har jag mitt första EGNA utvecklingssamtal med föräldrar till barnen. Hur ska detta gå tror ni? :-o

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!



Jag gillar bilden på dig i skogen. Ser härligt ut! :D



Och du kan ju alltid tipsa grannarna om att de borde köpa en bättre borr!



Puss o kram

2009-05-07 @ 19:55:18
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: carro

Kolla gärna in min blogg och tyck till om Rihannas väldigt speciella örhängen! :)

2009-05-07 @ 20:22:23
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: Mammie

Maya! Du är en av dom bästa dagisfröknar som kan finnas. Jag är helt övertygad om att det kommer att gå jättebra. Kram!

2009-05-07 @ 22:17:29
Postat av: Pia

Men... nu är det helt plötsligt bild på godisar och ps. om kvartsamtal? Det var inte med när jag läste sist...



Men SÅ KLART kommer det att gå bra på samtalen. Bara du är lite förberedd så! Och föräldrarna gillar ju redan dig så ;)

Det är nog luuuugnt!



Puss o kram igen

2009-05-08 @ 02:59:51
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Men... nu är det helt plötsligt bild på godisar och ps. om kvartsamtal? Det var inte med när jag läste sist...



Men SÅ KLART kommer det att gå bra på samtalen. Bara du är lite förberedd så! Och föräldrarna gillar ju redan dig så ;)

Det är nog luuuugnt!



Puss o kram igen

2009-05-08 @ 03:00:28
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: idos

Jag håller tummarna för utv.samtalet! Det kommer gå kanon :) Kram och trevlig helg!

2009-05-08 @ 07:32:04
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0