The big sister in the big apple!

Nu har jag lämnat bort systern min till USA, hoppas dom tar hand om henne där. :)
Men det kunde ha gått galet, för just precis innan Arlanda Express skulle gå och vi hade skilts åt så kom vi på att OJ, Pias kameraväska!! Den har ju jag! Och där i ligger alla viktiga grejer, passet och allt. Men tur som var så hann jag nätt o jämt lämna över den innan tåget rullade iväg.
Så nu är alltså min stora syster på väg till det stora äpplet ännu en gång. Förra gången hon var där var hon en lillskit (lika gammal som jag är nu) och då var jag och hälsade på henne. Ni kan ju bara tänka er vilket MINISKIT jag måste ha vart.

Så här såg det ut då:





Jag önskar sååå att jag kunde hälsa på henne även denna gång. Men tyvärr så går inte det. :( För jag är kass!!!

Hur som helst så var det hur trevligt som helst igår. Vi tog oss en promenad runt om i stan och fotade massor. Och då menar jag MASSOR, ca 400 bilder. Pias nya kamera är inte dum den vill jag lova. Men dom bilderna får ni se mer av sen. Har verkligen inte tid att lägga upp dom nu, för nu vill jag bara ut ut ut i den härligt varma solen. Har äntligen köpt mig en termometer och den visar på 17 grader.



Ger er ett litet smakprov!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för gårdagen! Bättre sista kväll i sverige hade jag nog inte kunnat få. Väldigt trevligt, roligt och mysigt.



Vi hörs mer när jag är i staterna!

kram o puss o sånt

2009-05-02 @ 15:50:30
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0