LG Winter Jam

Fredagen öppnade helgen katastrofalt! Och då menar jag ka-ta-stro-falt. För både mig och Lina. Och jag orkar inte gå in på det mer just nu. Men jag kan säga som så att jag aldrig förut varit så arg i hela mitt liv. Jävla idioter!

Den händelsen tog alla mina krafter. Somnade kl 6 den kvällen och sov till 9 dagen därpå. Fortfarande trött begav jag mig in till stan för lite mat o shopping med Lina o grabbarna. Sen åkte vi ut till Stadion för att kolla på alla coola snowboardåkare som tävlade i LG Winter Jam. Vi stod riktigt nära backen faktiskt, men det krävs ju ändå bara att nån lång människa ska stå framför mig så blir det svårt att se.



svårt att fånga hoppen på bild, men ni kanske ser en liten gubbe där nånstans.

Lina o jag

Jimmy, Simon, Johan o Lina

Sen var det bara att åka hem och bänka sig framför tv:n resten av kvällen.

Och idag, söndag har jag städat, städat o städat. Och lyssnat på julmusik o städat lite till. Rätt mysigt att pyssla i hemmet.
Lina har varit lite trött pga festligheter i Uppsala igår. Så jag tänkte att jag skulle överraska henne med lite varm nyponsoppa i det nypiffade köket. Och såklart tända ljus o julmusik till det. Jag tror hon blev glad. :)



Nu väntar vi på en film ska laddas ned klart. Ps I love you har vi tänkt se, för vi kände att vi behövde gråta lite efter den här helgen.

Kommentarer
Postat av: Pia

Ser ut som att det kan ha varit ganska häftigt att se den där snowbardtävlingen. Kul!



Och klart man uppskattar varm nyponsoppa! Det är ju supergott! :)



Ser mysigt ut i köket.



Puss o kram

2009-11-22 @ 21:03:03
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0