Helgen

Fredag:

19.30 landade jag i Falmark.
21.00 var jag och Simon på bio och såg Flickan som lekte med elden. Och den var ju såklart bra, men jag tror ändå första filmen var snäppet bättre.

Lördag:

11.00 Lunchdate på Waynes med Vickan, Denise, Alfred, Theresia, Theo o Amanda. Roligt att hinna träffa allihopa!



14.00 Fika hemma hos mamma o pappa. Och medan pappa o Simon kollade på hockeyn så passade vi damer på att gå ut o fota lite.




En sån här tokig potatis hittade vi på Ica Maxi



19.00 Tacos och fest hos Pia o Matte. Sen utgång på Station 8.





Söndag:

Hängde hos syrran o Matte en stund. Sen begav jag o Pia oss till mormor o morfar.



16.30 blev det middag i Bergsbyn hos Simons föräldrar. Även hans syster med familj var där och jag fick en massa pussar av Neil. Dessvärre har jag inga bilder därifrån :/

Senare på kvällen hyrde jag o Simon film o bara mös. Men jag somnade i början på den andra filmen. Var så himla trött. Och dagen efter var det bara att stiga upp kl 5 på morgonen för att åka till flyget o direkt till jobbet.

Är så trött efter helgen, men det fick det vara värt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo, du hade verkligen fullt upp! Vi är väldigt glada att vi hann få träffa dej en liten stund! ;)

Kramar

2009-10-14 @ 20:33:40
Postat av: Anonym

Hello!

Shit vad långt hår du har fått Mayan! Tror du börjar ta rekord snart?! ;)

Hoppas allt är bra, här i Leeds leker livet iaf.

Kram

2009-10-15 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0